Засідання педагогічної ради

12 березня 2019 року в ліцею відбулося засідання педагогічної ради з
ПОРЯДКОМ ДЕННИМ:
- Про виконання рішень педради від 10.01.2019р. №4. (Про індивідуальний диференційований підхід на уроках зарубіжної літератури як основний визначник особистісно-орієнтованої системи).
- Про атестацію педагогічних працівників ліцею №1 у 2018-2019н.р.
- Про результати впровадження закону "Про освіту". Перехід початкової ланки ліцею на новий зміст та структуру навчання.
- Організація роботи учнівського самоврядування в ліцеї №1.
1. РІШЕННЯ ПО І ПИТАННЮ
УХВАЛИЛИ:
- Рішення педради від 10.01.2019 протокол №4 "Про індивідуальний диференційований підхід на уроках зарубіжної літератури як основний визначний особистісно-орієнтованої системи навчання у ЗЗСО" вважати виконаними.
- Вважати роботу вчителя Никифорак Г.С., по забезпеченню знань здобувачів освіти результативною.
- Вчителям зарубіжної літератури Никифорак Г.С., Ілляшенко Г.Т. удосковалювати форми і методи роботи по засвоєнню учнями навчального матеріалу на уроці. Постійно.
- Активізувати видавницьку діяльність та підготовку учнів до олімпіад та конкурсів. З 01.09.2019р.
- Вести постійний моніторинг навчальних досягнень учнів з зарубніжної літератури.
2. РІШЕННЯ ПО ІІ ПИТАННЮ:
УХВАЛИЛИ:
- Визнати організайно-управлінську діяльність АК І рівня у 2018-2019 н.р. задовільно, такою, що відповідає державним вимогам та стимулює підвищення професійного росту педпрацівників ліцею.
- Спрямувати діяльність педколективу на особистісне зростання педкадрів через розвиток професійної компетентності, рівня професійної майстерності кожного та самореалізацію особистості вчителів.
- Продовжити удосконалення планування курсової перепідготовки працівникв з урахуванням термінів їх атестації.
- Посилити контроль за дотриманням нормативно-правових засад атестаційного процесу, за якістю оформлення атестаційних листів, управлінських документів, звітів про атестацію, реєстрацію особистих заяв працівників.
- Підвищити рівень взаємодії психологічної служби з педкадрами та адміністрацією щодо супроводу атестаційного періоду.
- Активізувати творчу роботу вчителів з підготовки публікацій у педагогічній пресі.
- Продовжити системну роботу з підвищення педагогічної майстерності, компетентності вчителів.
- Заступнику з освітнього процесу Довгопол З.А. здійснити корегування перспективного плану атестації педагогічних працівників та упереджувальної курсової перепідготовки. До 20.04.2019р.