Педрада № 2 – жовтень 2020 р.
1. Про формування ключових і предметних компетентностей та наскрізних ліній на уроках природничої галузі (заступник з ОП)
2. Про забезпечення наступності в роботі початкової і основної школи, як одної з основних умов формування компетентної особистості. (Психологічна служба)
3. Про ведення в 1-4 класах свідоцтв розвитку учнів(заступник з ОП)
4. Про виконання рішень попередніх засідань педагогічних рад та залучення вчителів до підготовки і проведення педагогічної ради.
Рішення педагогічної ради по першому питанню:
1. Вчителям предметникам:
1.1 працювати над розвитком креативного мисленням школярів;
1.2 на етапах реалізації науково-методичної проблеми впроваджувати інноваційні освітні тех¬нології у навчально-виховному процесі як необхідну передумову творчого зростання кожного вчителя й розвитку здібностей учнів;
1.3 забезпечити використання комп’ютерної техніки, можливостей мультимедіа та Інтернету в навчально-виховному процесі; постійно
1.4 урізноманітнювати інтерактивні методи навчання; постійно
1.5. Керівникам ШМО активізувати роботу членів ШМО із упровадження інноваційних технологій, з цією метою на засіданнях предметних ШМО розглянути питан¬ня класифікації, доцільності та ефек¬тивності використання методів, при¬йомів, форм роботи, характерних для інноваційних технологій, що обрані вчителями;
1.6. Завідувачам кабінетів:
1.7 Переглянути плани роботи навчальних кабінетів по створенню матеріально-техніч¬ного та навчально-методичного забезпе¬чення кабінетів щодо питань упровадження освіт¬ніх інноваційних технологій до 15.11.2020 р.
1.8 постійно попов¬нювати матеріально-технічне забезпечення кабінетів .
Рішення по другому питанню:
Заслухавши доповідь практичного психолога Трояновської Д.А. та соціального педагога Молдован Д.Р. , педагогічна рада постановила:
2.1 Продовжувати регулярну діагностику процесу адаптації учнів 1,5 класів з метою виявлення проблем адаптації учнів в навчальному процесі.
Відповідальний: соціально – психологічна служба школи.
Упродовж навчального року
2.2. Продовжити вивчення досвіду спільної роботи вчителів початкових класів ( 4 класу) та майбутніх класного керівника та вчителів-предметників 5 класу для зменшення ризиків психологічного травмування учнів в навчальному процесі.
Відповідальний: Голова МО вчителів початкових класів Бідіна В.О.
Упродовж навчального року
2.3. Розробити рекомендації щодо раціонального використання часу для відпочинку, розумного навантаження, подолання втомленості під час адаптації учнів.
Відповідальний: соціально-психологічна служба.
До 01 грудня 2020 р.
2.4. Забезпечити інформування батьківської громадськості щодо основних принципів психологічного супроводу з метою зменшення ризиків травмування учнів в період адаптації. для забезпечення успішності школярів (видрукувати рекомендації до загальношкільної батьківської конференції.)
Відповідальний: соціально – психологічна служба школи, класні керівники, вчителі початкових класів
Упродовж навчального року
2.5. Формувати позитивне враження від навчання, шляхом розвитку творчих здібностей школярів під час освітнього процесу та в позакласній діяльності за підтримки батьківської громадськості
Відповідальний: класні керівники
Упродовж навчального року
2.6. Вивчити стан підготовки до профільної освіти старшокласників за спеціалізацією навчального закладу.
Відповідальний: адміністрація, вчителі, які працюють в 8-11 класах
Січень 2021 р.
Рішення по третому питанню:
3.1.Адміністарції закладу забезпечувати виконання норомативно-правових документів з питань організації сучасного освітнього середовища відповідно до вимог НУШ
3.2. Учителям початкових класів, вихователям ГПД постійно суворо дотримуватися методичних рекомендацій МОН України щодо ведення ділвовї документації
3.3. Про формування ключових і предметних компетентностей та наскрізних ліній на уроках природничої галузі (заступник з ОП)
3.4. Про забезпечення наступності в роботі початкової і основної школи, як одної з основних умов формування компетентної особистості. (Психологічна служба) 3. Про ведення в 1-4 класах свідоцтв розвитку учнів(заступник з ОП) 4. Про виконання рішень попередніх засідань педагогічних рад та залучення вчителів до підготовки і проведення педагогічної ради.