Педрада № 3 - січень 2021р.
1.Про моніторинг навченості здобувачів освіти за І семестр
(інформація заступника директора)
2.Про моніторинг інклюзивної та інтегрованої форми навчання з дітьми з ООП.(директор)
3. Про відвідування учнями навчальних занять та ведення відповідної документації (заступник з ВР)
4. Про виконання рішень попередніх засідань педагогічних рад та залучення вчителів до підготовки і проведення педагогічної ради.
Рішення по першому питанню:
1.1 Вважати якість навчальної роботи школи за підсумками І семестру 2020/2021 н.р. задовільною.
1.2. Заступнику директора з освітньої роботи Довгопол З.А.: тримати на контролі:
- дотримання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів;
- оцінювання результатів навчальних досягнень учнів на позитивному принципі з урахуванням рівня їх досягнень.
(Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.)
1.3. Активізувати індивідуальну консультаційну роботу зі старшокласника-ми, спрямовану на поглиблення знань з базових дисциплін.
Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.
1.4. Класним керівникам 3-11 класів:
- Довести до відома батьківської громадськості підсумки навчальних досягнень учнів за І семестр 2020/2021 н.р.
Січень 2021 року
- Скласти рейтинг учнів класу за підсумками навчальних досягнень учнів у І семестрі 2020/2021 н.р., а також аналіз у порівнянні з минулим навчальним роком та довести до відома батьків на класних зборах.
Січень 2021 року
- Посилити контроль за учнями, які потребують особливої уваги, своєчасно пере¬віряти щоденники й повідомляти батьків про ус¬піхи у навчанні їх дітей.
Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.
1.5. Учителям-предметникам:
- Вико¬ристовувати інноваційні форми контролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу.
Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.
- Залучати учнів до активної діяльності під час формування нових знань.
Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.
- Під час організації освітнього процесу на кожному уроці слід особливу увагу приділяти завданням на формування в учнів умінь аналізувати, порівнювати та узагальнювати навчальний матеріал на всіх етапах уроку.
Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.
- Продовжувати роботу щодо попередження неуспішності дітей
Постійно
- Проводити роботу з обдарованими і невстигаючими учнями
Постійно
- Особливу увагу звернути на учнів, які мають по одній або дві оцінки нижчого рівня.
Постійно
- Вчителям, які викладають у випускних класах, продумувати форми роботи для підготовки учнів для успішного складання ЗНО і ДПА
Постійно
1.6. Соціально-психологічній службі відстежувати соціально-побутові негаразди та конфліктні ситуації в неблагонадійних родинах задля соціальної реабілітації дитини, що сприятиме покращенню навчання. (Постійно).