Повернутися до звичайного режиму

Педрада № 3 - січень 2021р.

1.Про моніторинг навченості здобувачів освіти за І семестр

(інформація заступника директора)

2.Про моніторинг інклюзивної та інтегрованої форми навчання з дітьми з ООП.(директор)

3. Про відвідування учнями навчальних занять та ведення відповідної документації (заступник з ВР)

4. Про виконання рішень попередніх засідань педагогічних рад та залучення вчителів до підготовки і проведення педагогічної ради.

Рішення по першому питанню:

1.1 Вважати якість навчальної роботи школи за підсумками І семестру 2020/2021 н.р. задовільною.

1.2. Заступнику директора з освітньої роботи Довгопол З.А.: тримати на контролі:

- дотримання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів;

- оцінювання результатів навчальних досягнень учнів на позитивному принципі з урахуванням рівня їх досягнень.

(Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.)

1.3. Активізувати індивідуальну консультаційну роботу зі старшокласника-ми, спрямовану на поглиблення знань з базових дисциплін.

Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

1.4. Класним керівникам 3-11 класів:

- Довести до відома батьківської громадськості підсумки навчальних досягнень учнів за І семестр 2020/2021 н.р.

Січень 2021 року

- Скласти рейтинг учнів класу за підсумками навчальних досягнень учнів у І семестрі 2020/2021 н.р., а також аналіз у порівнянні з минулим навчальним роком та довести до відома батьків на класних зборах.

Січень 2021 року

- Посилити контроль за учнями, які потребують особливої уваги, своєчасно пере¬віряти щоденники й повідомляти батьків про ус¬піхи у навчанні їх дітей.

Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

1.5. Учителям-предметникам:

- Вико¬ристовувати інноваційні форми контролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу.

Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

- Залучати учнів до активної діяльності під час формування нових знань.

Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

- Під час організації освітнього процесу на кожному уроці слід особливу увагу приділяти завданням на формування в учнів умінь аналізувати, порівнювати та узагальнювати навчальний матеріал на всіх етапах уроку.

Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

- Продовжувати роботу щодо попередження неуспішності дітей

Постійно

- Проводити роботу з обдарованими і невстигаючими учнями

Постійно

- Особливу увагу звернути на учнів, які мають по одній або дві оцінки нижчого рівня.

Постійно

- Вчителям, які викладають у випускних класах, продумувати форми роботи для підготовки учнів для успішного складання ЗНО і ДПА

Постійно

1.6. Соціально-психологічній службі відстежувати соціально-побутові негаразди та конфліктні ситуації в неблагонадійних родинах задля соціальної реабілітації дитини, що сприятиме покращенню навчання. (Постійно).

Кiлькiсть переглядiв: 132